ПРИЯТЕЛИ, ШИПКА

STOP THE WATER WHILE YOU USING ME!

юни 21, 2015
image_handler

Stop The Water While Using Me! е най-новата линия в Шипка, която събира две редки достойнства – висок клас натурална козметика и прогресивна маркетинг концепция с умно отношение към природата. В седмицата на дизайна, представяме: рецептите на Stop The Water While Using Me! и Korefe – най-награждаваната криейтив агенция в Германия за миналата година.

И да, абсолютно не сме си представяли, че предлагаме (екслузивно!) продукти с бронзов лъв от Cannes Lions, злато от ADC, злато и Best of The Best от Red Dot… списъкът е дълъг. Както казват създателите на дизайна им от Korefe/Kolle Rebbe – „Задачата ни беше да създадем марка за висококачествена козметика, която задава нови стандарти в опазването на околната среда. Нашата иновация: послание в името на марката.“

Stop The Water While Using Me! са необикновени рецепти от Хамбург с невероятни аромати и балансирани консистенции. Запознай се с принципите, които определят нейната философия, в интервю с генералния директор на марката, Кая Лине Кнуст, за remarkablemagazine.com.

stw2

STW е бранд от типа “прости идеи” – т.е. от най-добрия тип. Козметичното им портфолио включва сапуни, кремове и продукти за коса с натурални съставки и биоразградими опаковки. Името е много важно – появява се в очарователен шрифт на всеки продукт като напомняне какво е редно да направим в банята. Продуктите с послание вече се разпространяват по целия свят, включително в хотелски вериги, където рзхищаваме най-много вода.

Как всъщност се появи STW?

“Наистина трябва нещо да се направи…” Това е едно от изреченията, които най-често използваме. Много хора имат добри идеи и намерения, но в крайна сметка енергията, която се изисква за конкретна промяна, често липсва. На Световния ден на водата през 2011, един малък екип от креативни хора се заеха сериозно с изречението “Наистина трябва нещо да се направи с разхищаването на водата”. Тогава беше създадена STW – първата козметична линия, която призовава да пестим вода, и днес нашите продукти с натурални, висококачестени съставки разнасят посланието по целия свят.

Кое беше най-голямото предизвикателство, откакто създадохте марката?

Най-голямото предизвикателство е това, върху което все още работим. Нашите опаковки имат категорично послание, а също и доста красив (и много награждаван) дизайн. Това понякога отвлича вниманието на клиентите от съдържанието, което е висококачествена органична козметика. Използват се 100% натурални съставки, които са изцяло биоразградими, и са направени от малък екип с много любов. Това е нещо, върху което се опитваме да наблегнем, тъй като то не се подразбира само от чудесния дизайн на опаковките.

Защо мислите, че STW се приема толкова добре?

Лично аз смятам, че органичната козметика ще стане стандарт в бъдеще и вече няма да бъде “специален пазар”, защото общественото отношение започна доста да се променя. Всички започнахме да осъзнаваме, че нашите действия на този свят имат реални последствия, така че ще бъде съвсем нормално човек да използва чиста козметика и да живее по начин, щадящ природата. Дотогава нашите продукти ти напомнят да пестиш вода, енергия, да не произвеждаш твърде много боклук и просто да бъдеш колкото се може по-добър към природата. Мисля, че хората харесват това и продуктите ни имат чудесни отзиви. И нека не забравяме – ароматите им са страхотни!

Използвате натурални съставки, продуктите са веган, не са тествани върху животни и се рециклират. Има ли какво да се подобрява?

Не всички продукти са веган. Сапунът за ръце е изключение, защото съдържа мед. Всички останали продукти са веган. И да, винаги може да бъде още по-добре. В момента, например, разработваме нови опаковки, които ще са още по-щадящи към природата. Непрекъснато си правим „ревизия“, за да сме сигурни, че нещата се подобряват през цялото време в името на природата. Смятам, че усъвършенстването не бива да спира.

Вие подкрепяте проекти в Танзания – кажи ми повече за това, както и какво се очаква за 2015?

От 2014 насам сме активни на места, където водата не достига. С нашата инициатива GOOD WATER PROJECTS, стартирала в Деня на водата през 2014, подкрепяме интелигентни проекти, посветени на консервиването на водните източници и снабдяването с чиста вода за пиене. Стартовият проект през 2014 беше финансирането на система от колектори за мъгла в Танзания, Африка. Това е и възможност за нашите клиенти да се включат. Всеки път, когато пазарувате онлайн в магазина на STW, можете да направите дарение. В момента всички дарения се инвестират директно в построяването на още колектори в Танзания. С други думи – пести вода – дари вода. През 2015 ще продължим да подкрепяме организацията с която работим в Танзания, но има и още няколко проекта в развитие.

800_edited_kay-6

Разкажи ни за професионалното ти развитие – как стигна до тук?

Аз съм генерален директор на марката. Започнах работа в STW малко след като беше създадена, но не съм я стартирала. Моята кариера започна в сферата на бранд комуникацията, не в козметиката. Израстнах в нещо като хипи комуна, така че природосъобразното отношение беше нещо естествено за мен. И това не е просто да се грижиш за източниците, но и да осъзнаваш последствията от действията си. Разбира се, в семейството ми използвахме само органична козметика, и аз все още използвам, защото е не само по-здравословно за теб самия, но и е по-добре за природата.

Аз живея с марката всеки ден и стоя 100% зад посланието ни. Ние не само очакваме от хората да пестят вода, а да бъдат осъзнати във всичките си действия по отношение на природата.

Как можем колективно да променим отношението на хората към по-добро?

Не съм сигурна, че това може да стане колективно. Винаги можем да се запитаме какво можем да подобрим и да поговорим за това с всички, които познаваме. Можем да се опитаме да разберем откъде идват продуктите, които използваме и ядем, за да станем по-отговорни. Трябва да вървим в света с отворени очи и съзнание. Всеки трябва да запозне промяната от себе си.

Започва нова година – какво означава това за теб и STW?

Ние сме доста млада компания, така че всяка нова година е вълнуваща за нас. Със сигурност ще стартираме нови проекти в подкрепа на GOOD WATER PROJECTS. И ще вървим напред с отворени очи!

800_edited_kay-2

Продуктите на STW можеш да разгледаш в нашия сайт, където ще разбереш и повече за техния състав и употреба.

Да помиришеш и пробваш STW можеш в Магазини Шипка -

ул. Раковски 159

ул. Асен Златаров 23

6a011571148908970b016768d1a4b2970b

И това ще ти хареса

Няма коментари

Отговори